Kizlar 2 hafta once 4 yasinda kizimi kene isirdi ama yeniydi 10 dakika sokma asamasinda hastanedeydim ben cikardilar kan aldilar sonuc temiz cikti ates kusma hicbirsey olmadi cok sukur
Bu aksam 3.defa kan verdik sonuclar iyi cikti
Ama icim eahat etmiyor kan sonuclari temiz cikinca problem kalmiyor demi yani birde cocuk doktorunada götürme durumum suan yok dogudayiz duzgun bi doktorda yok