Karinyoo her ay farklı huy gelistiriyorlar bide şuan atak haftasindasin onun etkisi vardır benim kızım ağlamayı bilmezdi doğduğundan beri son 1 haftadır ağlamayı öğrendi her şey miz miz özellikle uykusu varken yemek yiyorsa işkence 1 yasiz cuma günü aslında şuan iyi günlerin diyebilirim büyüdükçe sıkıntı daha buyuk