Omerberat hasan_esra yenidoğanin kakası 10 güne kadar normal,hele ki anne sütü alıyorsa Karnına masaj yapın,bacaklarını bisiklet gibi hareket ettirin,karnına ılık havlu ise yarıyor Yine olmazsa doktora gidersiniz
peanutbutter hasan_esra bezini çıkarıp tuvalete oturtur gibi tutun lavaboya. Kakasını yapacaktır. Yapamazsa bezini geri bağlayın aynı poziyonda gezdirin. Umarım iyi gelir sırtını göğsünüze yaslayın bu arada.
Daenerys hasan_esra temmuz doğumlu bebişler uyumaz demişti biri benimki uyumazdı o aylarda hala uyumaz 😅
hasan_esra Omerberat evet sadece süt alıyor ama devit3 damla kullanıyoruz onunda yapma ihtimali varmi
seydadrk hasan_esra evet var onu kullanmayın özel d vit alın devir içerigide temiz degil sağlık ocagı veriyor ama inann bnm cocukta cok cekti sonra dr uyardı değiştik
Omerberat hasan_esra ,hep kullanıyoruz zaten,ben ocean kullanıyorum onların içeriği daha temiz çünkü eminim yapacaktır yakın zamand kaka
Esmasamet Yeşil fasulye kabak ıspanak türü seyler bağırsak çalıştırıp kaka yapmasına yardımcı olur sen yersen sütünden geçer işe yaramıştı
Alyamom26 Benimde 9 günlük ve bugün aynı durumu yaşıyorum . 3 günlükken sariliktan hastahaneye yatırıldık . Hep uyuyordu bugün de uyumuyor sürekli emmek istiyor napacam bilmiyorum