Arkadaşlar iyi akşamlar.. ben üç ay önce spinal sezeryan oldum.. belimde hiçbir sıkıntı yoktu. Son bir aydır belimde batmalar olustu. Özellikle gece uyurken ve ilk uyandigimda belim hiçbir şekilde hareket etmiyor. Sağa sola donemiyorum belim çok kötü batıyor. Birkaç saat hareket edince geçiyor ama tamamen değil hafifliyor.. spinalle alakası var mıdır yaşayan var mı?