Zelishhh Bebeğim 4 aylık olmak üzere inanılmaz derecede saçlarım dökülüyor. Ocean mummy vitaminini kullanıyorum düzenli olarak ve saçlarımı da kısa kestirdim ama önüne geçemiyorum akıyor sürekli. Kullanıp faydasını gördüğünüz bir ürün vs var mı ?
busra9191 Zelishhh canım benimde öyleydi artık psikolojim bozulmuştu ama birkaç ay sonra bitiyor doğumdan sonra hormonların yerine oturmasından dolayıymış o heryerimiz saçtı inanki 😅
cemre_-34 Zelishhh stres yapmayın bir kaç aya birşey kalmaz dokulen saçlara saç çıkıyor yava s yavaş zamanla dökülmeler de azalıyor siz vitamin almaya devam edin boşuna şampuan krem vb para dökmeyin :)