Merhaba kizlar. Ekim de 3 yaşına girecek oğlum . Yaklaşık 3 aydır tuvalet eğitimi verdiğim oğlum. 1 aydır çok sıkıntı çıkarıyor. İlk başlar da gayet güzel giden çişini, kakasını yapan oğlum 1 aydır kakasını asla tuvalete yapmıyor bez istiyor. Bez olmadığını söylediğim de bağırıp ağlıyor. İnatlasiyor benimle. Çişin de hiçbir sorun yok onu kendi bile gidip yapıyor. Bazen 3 günü buluyor yapmadığı artık kabız oluyor kötü olunca annelik işte hata yapıyorum belki ama bez bağlamak zorunda kalıyorum. Her şeyi denedim odullendricegimi söyledim ama nafile. Işıklı klozeti ona bile bakmıyor. Ne yapacağım bilgisi olan var mı? Haftaya salı pedegog randevum var ama oncesin de bilgisi olanlara bı sormak istedim..