Hellomoto Sanki ateşi varmış gibi ayakları çok sıcak kolları normal sıcaklıkta neden böyle olur yaşayan varmı
twofruits Hellomoto normal merak etmeyin ayaklarının altı ve avuç içleri buz gibi olursa ateşi çıkacak demektir şuan ev 28 derece ayakları sıcak çorapsız üstüne bişey örtmeden uyutuyorum