40 günlük oğlum var gazı olunca ağlıyor sancılanıyor onu biliyorum ama bugün sıkmıyor kendisini ama uyumuyor toplam 2 saat uyumuştur bugün meme uyuyor ama çektiğim an kıyamwt kopuyor TEK’im bu. Saat oldu yemek yiyemedimmm emziğini veriyorum 3-4 dakika alıyor sonra onu da atıyor yarım saat gaz masajı yaptım oda olmadı ağlamasa sıkıntı değil çok kötü ağlıyor :(