10 ay 20 günlük kıızm var post da açmıştım sabah sağ göğüs ucumu ısırdı gün boyu sağdan emzirmedim sağdım. Soldan emdi hep. 9. 9.30 gibi uyuma saati duş aldırdım dedim yinede alışmasın diye sağdan emzireyim. Sağ tarafıma geldiği gibi kafasını çevirip ağlıyor. Sakinleştirip sallayıp teklif ettim almak istemiyor. Sol tarafımı da emmedi. Meme reddi mi bu niye böyle yapmış olabilirki yaa tahin yağı sürmüştüm ondan olabilir o ağladıkça bende ağladım yaa niye böyle oldu