A-timu Rabia06_ bende acaba beni unutur mu bana düşkün olmaz mı diye çok korkmuştum asla öyle olmuyor merak etme içini rahat tut kapıda görünce boynuma atlıyor aksine
Asyaveannesi04 Rabia06_ 4.5 aylıkken başladım ilk gün ağlaya ağlaya gittim işe sonrasında alıştım her gün işe giderken konuştum annecim işe gidiyorum akşam gelicem diye geleceğim saat huzursuzlanıyor anlıyormuş yavrum