sacmalamayten1 Kizlar erken mi sizce uyku egitimi icin kizim her gun ayni saate uyuyabiliyoken ben alistirmak istedim ve aksam 9 da uyutuyorum zorlamiyo beni kundak yapiyorum emzigi veriyorum uyuyo ama erken bi saatmi alismasi daha iyi degilmi
Pol34 sacmalamayten1 uyku eğitimi değil de uyku rutini oluşturmuşsunuz. Rutin her zaman iyidir. Eğitim için 4. Ay uyku gerilemesinden sonra başlanıyor
Kader6534 sacmalamayten1 kesinlikle iyi yapıyorsun benim oğlumda 3 aylık tam 9:30 da yatırıyorum sabah 7 8 gbi uyanıyor banyosunu yaptırıp tekrar yatırıyorum islerimi halledene kadar kalkıyor biraz oynuyoruz sonra gene uyuyor bende dinlenmek için biraz onla yatıp kalkıyor oynuyoruz gene yatırıyorum yemek falan derken eşim geliyor yemek yiyoruz o ara yanımızda oynuyoruz herşeyi toplayıp çayı koyuyorum ondan sonra yedirip altını değişip yatırıyorum çok rahat alışmış saati geldiği gbi uyuyor hiç zorlamiyorum