Merhaba hanımlar . Benim.bir sorum olacaktı, sizde yasamissiniz dir belki. 2 yaşında erkek çocuğum var bu zamana kadar hep anne anne diye bana çok düşkündü hep beni istiyordu ama.simdi.bir anda baba diye ağlamaya başlıyor , babası biyere giderken çok ağlıyor , yani babasına düşkün olması güzel bişey ama bir anda böyle birşey olunca açıkçası çocuğumla bütün gün ben evdeyim ilgileniyorum ve böyle olması beni endişelendirdi acaba yetersiz bir annemiyim diye düşündürüyor? Bide bu aralar biyere gittiğimizde babasının yanına gidiyor ve akrabalar da bana diyorki ay bu çocuk babaci ya seni sevmiyor bu çocuk babasına çok düşkün diyorlar ve ister istemez bnde üzülüyorum. Sizce böyle bir anda babaya düşkünlüğü gelişiminin bir parçası bir dönem mi yoksa hep böyle mi olur yaşayan anneler varsa banada akıl verseniz çok sevinirim? Bide ben pazartesi günü işe başlayacağım ve çocuğum şimdiden babaya düşkünlük gösteriyor ve ben ise girince acaba beni tamamen unutup uzaklaşır mi benden sizce ? Bu normal bir durum mu ben mi çok takıyorum kafama ?