Sorum biraz saçma olabilir ama benim saçlarım doğumdan önce çok güzeldi tarardım açık bırakırdım veya toplardım açınca gene aynı olurdu ama şimdi duştan çıkıyorum tarıyorum topluyorum topladığım halde arkada bır kısım kendı kendıne dolaşıyor öyle zor açıyorum ki 🤐 basına gelen var mı sınır oldum artık