Mrb arkadaşlar bebeğim 10 aylık iki gündür bez bölgesi sırtı karnı kızarmıştı pişik sicakliktan olduğunu dusundum bugün kolları bacakları yüzü de hafif kizarik yüzu göz çevresi terledi oda eliyle gözünü ovunca mi oldu dersiniz ve onerdiginiz bı krem var mı