Kızlar bebeğim 3 aylık gelişimi için neler yapıyorsunuz.ben oyun halısı aldım ona yatırıyorum oyuncakları oynatıyorum kitap okuyorum birde dönmeyi gösteriyorum falan.başka ne gibi aktiviteler yapılması gerekiyor tv den çocuk şarkısı açıp şarkılar söylüyorum.oyuncakları tutturmaya çalışıyorum ama tutmuyor ne zaman tutmaya başlıyorlar