Anneler dün kahverengi akıntı geldi. doğum yapalı 10 ay oldu ve ben hiç regl olmadım. Zaten randevu almıştım 17 sine ama dün akıntı olunca bugün aile hekimine gidip kan verdim. Varmıdır bu tarz birşeyle karşılaşan ya kıyaslama için değil meraktan. Sabah olsa da sonuçları alsam