deniiiza 6 aylık kızım kilo alımı yavaş diye 5. Ayda ek gıdaya başlatıldı. Asla ve asla almıyor ki ben çoğunluk mama ile ilerliyorum sütüm olmaması rağmen gene kilo alımı yavaş. Genetik olduğunu düşünüyoruz çünkü baba da anne de bitane daha evladım var hepimiz minyonuz . Kilo sorun değin de, yememesi ağzını kitlemesi beni çok üzüyor