Kızlar sorum başlıkta 1 sene olacak doğum yapalı her zaman 4 5 gün sürerdi ve bana çok kısa geliyor ama bu adetim neredeyse 3 buçuk gün sürdü öyle çok da gelmedi sadece ilk gün 1 ped değiştirdim af edersiniz normal mi doğumdan sonra herhangi bir rahatsızlığım da yok.