Mavisimmm Sakarya da oturanlar ozel hastanede doğum ücretleri ne kadar acaba bilen varsa yazabilir mi ?
Pnarryx Geçen pazar beyhekimde 6500 liraya doğum yaptım.normalde adatıpta yapıcaktım fiyatı 6500 dediler ama 1inden itibaren fiyatın 9500 olduğunu söyledi doktorum,o yüzden hastane değiştirdik🥲
[silindi] Pnarryx ay ne kadar pahalılaşmış. 17 ay önce adattıpta İndirimle 2500e vajinal doğum yaptım. Hatta sezaryen nasıl vajinal doğumdan daha ucuz olabilir diye düşündük çünkü vajinal doğum 3bin, sezaryen 2500dü. 😂
Annababy Konuyla alakası çok olmayabilir ama belki anneler görür diye demek istedim. Özel hastaneye verdiğiniz doğum ücretinin bir kısmını geri alabiliyorsunuz arkadaşlar. 🥳
Annababy Prensesana SGK nin sitesinde ilave ücret hesaplama var. Doğum şeklinizi girdiğinizde hastanenin sizden alacağı maximum tutarı gösteriyor. Eğer verdiğiniz tutar bu tutardan fazlaysa faturanız ve doğum raporunuz ile birlikte bulunduğunuz ildeki SGK ye gidip dilekçe veriyorsunuz inceleme başlatıyorlar. Yapılan inceleme doğrultusunda hastanenin sizden fazla para aldığı tespit edilirse size geri iade ediyorlar.
derinimm2020 Annababy ama o sgk kullanabildiğimiz özel hastanlerde geçerli değil mi? Muayene parası 2000 lira olan da 2000 lira da olan özel hastane var sonuçta isteyen istediği ücreti belirleyebilir.
Annababy derinimm2020 Evet özel hastanelerin geçerli. SGK zaten alması gereken en fazla ücreti hesaplıyor. Ondan fazla ise para geri iade ediliyor.