6 bucuk aylık. Yarın sabah yine Mr çekimi var. Bu 5.deneme olacak. Uyutan bir ilaç alıyor çok derin uyuyor ama maalesef ses o kadar yüksek ki uyanıyor girdiği gibi ilk dakikada .
Deneyimleyen var mı, bunun bir çözümü yok mudur. Kulak tıkacı bile denedim nafile.
Anestezi için de daha cok minik değil mi.
Nasıl olacak bilmiyorum yarın yine boş dönmek istemiyorum ama.