Tuvalet eğitiminde 6. Gündeyiz. Gece bez takmıyorum çok şükür yatağı ıslatmıyor yaparsa uyandıktan sonra ayakta yapıyor üstü ıslanıyor bazen onu da yapmıyor. Henüz tuvaleti geldiğini söylemiyor ben denk getirip götürürsem öyle yapıyor. 1 kere kakasını tuvalete yaptı onun haricinde 5 kere falan altına yaptı kakayı. Anlıyorum yapacağını tuvalete götürüyorum ama kakasını tuvalete yapmak istemiyor bekliyoruz yapmıyor küloduna yapıyor. Bu kaka olayını nasıl aşarız acaba ya korktuğunu çok düşünmüyorum kaç kere gördü en son ne güzel kendisi tuvalete yaptı ama ondan sonra yok yani. Napcam bilemedim kaka temizlemekten yoruldum valla. Ne zaman düzelir bu kaka olayı ya neden tuvalete yapmak istemiyor anlamıyorum ki