Kızlar merhaba. Kızım 10 aylık. Demir damlası ve d vitamini kullanıyoruz. Bayram öncesi tatile çıktık damlaları yanıma almıştım çantada unutmuşum güneşte kaldı vs attım çöpe. Sonra araya bayram girdi yenisini alamadım. Tabi bu arada kullanmayalı neredeyse 2 haftaya yaklaştı. Şimdi içim içimi yiyor kullanamadık diye. Yarın ilk işim almak olacak ama bu geçen süre bir sorun yaratır mı ki? Bir bileğiniz var Mıdır? Teşekkürler❤️