Istanbul01 yaşadığımız yerde küçük çocukları daha doğrusu bezli çocukları göndereceğimiz bir kreş yok olsaydı 2 yaşında da gönderirdim. Biz nasıl arkadaşa ihtiyaç duyuyorsak onlar da o şekilde. Birbirlerinden görerek öğreniyorlar herşeyi kreşte bi düzen oluyor ona ayak uydurmayı öğreniyorlar. Motor becerileri daha çok gelişiyor bence hiç eksisi yok. İmkanınız varken buna üzülmeyin orda mutlu olacağına eminim. Evde de kaliteli zaman geçirirsiniz herkes için güzel olur. Bizde Eylül de başlayacağız 3 yaş, çok heyecanlıyım 😂