18 aylık oğlumun vicco ayakkbaısı 21 numara giyiyor. İgorun botunu alacağım. Fakat 24 almayı düşünüyorum. Hem seneye giysin hem de kışında içine kalın çorapta giydirip kullandırırım diye.
Bebeği 30 aylık vs olupta ayak numarası kaç oluyor.
Sizce kaç numara almalıyım?