Denes biz yurtdışında yaşıyoruz ,benim ailem Türkiye’de,bu yaz tatile gidemedim yanlarına 😰oğlum daha yeni 2 ay5 günlük oldu,dr tavsiye etmedi ama gidersen kalkış ve inişte emzirmemin basıncı azaltacağını söyledi,arabayla daha rahat olur demişti bebek için,gitseydim Artvin’e gidecektim,yazın cok sıcak olduğu için gitmekten vazgeçtim ben,uçuş 3.5 saat uçakla ,48 saat arabayla olacaktı 😞tatile gidememek cok üzdü ama oğlumun keyfi yerinde,gene gideriz inşh dedik,10. Ayda fln düşünüyorm bi aksilik olmazsa inşh 💙