Kdry07 Kızlar bugün kan testi verdim 10 haftalık hamileyim sedimantasyon ürik asit üre serum plazma yüksek çıktı netten de baktım biraz moralim bozuldu başına gelen oldu mu hamilelikte yükselmesi normal kabul edilir mi doktor göstermedim sonuç henüz