Merhaba, bebeğim ve biz covid olduğumuzda ben sadece ateş için verildiğini zannedip 1-2 kere verip beklemiştim. Sonra halsizliğini hissedince doktorlar ağrısı olduğu için güçsüz düşüp emmesinin zayıflayabileceğini söyleyince tekrar verdim bikaç defa, öyle toparlayıp daha rahat emmişti kızım. Tabi siz bilirsiniz, keşke doktorunuza danışabilseniz tabi. Ben de ağrıları olabileceğini düşünemediğim için kendimi suçlamıştım daha erken ağrı kesici olarak vermediğim için.