Eylülde oğlum 2 yaşına girecek. Henüz kendini ifade edemiyor konuşamıyor yani. Bende artık çalışmak istiyorum gurbetteyim. Kimsemiz yok burda. Servise de varmış. Sizce napalım. Napacağımızı şaşırdık kızlar. Servis ile nasıl olacak çok karışık aklımız. 2 yaşında gönderen varmı???