Deletedmom_33 Kizlar bugün anca randevu buldum KBB de araştırma da. Bera testi için de 21 eylüle randevu verdi. Oğlum o zaman 7.ayini dolduruyor olacak. Şuan 5 ay 28 günlük. Bir sorun olur mu acaba test sonucunda bilgisi olan var mi
Emine1532 Deletedmom_33 benim bebegimde ilk testten geçti yoğun bakımda kaldığı için 6 aylıkken kontrol önerdiler bugün aradım konuştum beraya girmesi gerekmez o testten geçemeyenler için dediler normal kbb muayenesi olacak dediler
Deletedmom_33 Merlinlin Yaptırdım. Temiz çıktı. Yoğun bakım da kaldığı için doktorumuz önermişti 6.ayda sinirsel olarak bakılacakmis
Deletedmom_33 Mavi04 Bera diye geçiyor test. 4-5 saat uyutmadan aç sokacakmisim. Orda test sırasında uyuyacakmis 1 saat. Yani inşallah
Deletedmom_33 Deletedmom5284 Bakalım o zamana nolur çünkü 7.ayini doldurmuş olacak neredeyse diş vs ye denk gelirsek yandık
Deletedmom5284 Hanifetomac işitme engelli raporu aldık ameliyat oldu tek kulağı duyabiliyor şuan diğerinde de ameliyat olacak onların desibelleri var seviyesine göre cihaz yada ameliyat diyorlar bizim hem ameliyat hem cihaz oldu ama sizinki ilkinde geçmiş zaten
Hanifetomac Deletedmom5284 rabbim dermansız dert vermesin ameliyat ile açılmış sanırım bir kulağı diğeride inşallah açılır duyar yavrucak🤲
Happycik Deletedmom5284 benim kızımda iki kulağından amelîyat oldu şimdi cihazlarınızı kullanıyoruz. Yeni mi ameliyat oldunuz
Deletedmom_33 Emine1532 Evet öyle aslında yine de doktorumuz önerdiği için yaptıracağım tabi 8.ayina doğru olacağı için bugün soracağım yaptırıp yaptırmamayı tekrar