oglunucoksevenn Ne düşünüyosunuz bu konuda? Savcılık olaya el attıysa iptal olur diyorum. Hadi inşallah iptal olur ☺️
Deletedmom_41 oglunucoksevenn Ben mutlu olamiyorum cok uzucu bi durum insanlar emek harcadi bosyere heyecan maddi manevi zarar.. Mesela sinava araci ile giden benzin derdine kapildi belki yada akbil cok detay belki ama yazik.
Anneko oglunucoksevenn hiçte inşallah iptal olur diyemiyorum 1 senedir emek emek çalıştım hemde 6 aylık gazlı kolik bebemle o kadar emek verdim sınava gidebilmek için kaç km yol gittim 6 aylık bebemi gün boyu anneme bırakmak zorunda kaldım o gün sıcaktan resmen baygınlık geçirdim ama gene de elimi yüzümü yıkayıp devam ettim çıkan soruların hiçbirine de rastlamadım ben bu arada yediiklim çözdüm ama nedense bi bana denk gelmedi yada dershane öğrencilerine torpil geçtiler bilmiyorum ama kolayca iptal olsun diyemiyorum emeğime yazık her şeyime yazık
oglunucoksevenn Mommyishome evet de acaba hiç mi düşünmüyolar bunun ortaya çıkacağını? Bile bile de yapılmaz ki aklım almadı bu süreci benim🤷🏻♀️
oglunucoksevenn Deletedmom_41 mutlu olma sebebim, kopya çekenlerin önümüze geçmesinin engellenecek olması. Yoksa ben de binbir zorlukla girdim. En basiti dışarda saatlerce annesini beklerken ağlayan bebekler gördüm. Sırf o bebeklerin gözyaşları için bile mecbur İptal edilmeli!
Merakliannecik İptal olsa kaç yazar. İğrenç bir sonav sistemleri var. O Türkçe soruları resmen kişiye özeldi yani doğru cevap yoktu ki. Tekrar öyle olacak
oglunucoksevenn plakayerli inşallah. Ankarada sınav günü toplu taşım ücretsizdi. İnşallah bütün illerde de sınav zamanı öyle olur.
oglunucoksevenn Anneko o sorulara daha öncesinden ulaşıp da doğru çözerek önüme geçeceklerse iptal olsun elbette.
Duyulurum oglunucoksevenn şu şartlarda iptal olmalı ama neresinden tutarsan elinde kalıyor. Onca emek vermiş olan insan tekrar aynı stresi yaşayacak, yine onca emek verip sınavda yeterli soru yapmış insanlar belki bu defa aynısını yapamayacak ve devamında kim kime ne diye güvenecek? Çok sıkıntılı bir durum.
oglunucoksevenn Duyulurum şimdiye kadar ygs ye girdim fiyaskoydu. Dgs ye girdim, o da aynı şekil. Dhbt ye girdim, yanlış sorularla gene de geçerli dediler. Kpss ye girdim böyle oldu. Nolacak böyle bilmiyorum. Her sınavda sınıfta kalıyorlar.
Anneko oglunucoksevenn elbette iptal olsun da yeniden sınav yaptıklarında ben giremeyeceğim mesela bunun önüne zamanında geçilmeliydi iş işten geçtikten sonra değil