Oğlum doymuyor sanırım elimdede kutusu açılmamış mama var daha önce almıştım açmadım sakladım. Meme reddimiz vardı zaten. Ama bu ara çok dız dız ağlıyor bazen emerkende kndini geri çekiyor süt hemn inmiyor inincede 2 dakksda bitiyor doymuyor sanırım çok hırçın herşeyi ağzına götürmek istiyo ağlıyo kucagımda bile durmuyor çoğu zamn, sadece gezerken susuyor, bez sayısı da gayet iyi en az 4 5 defa yapar yani kakasınıda yapıyor. Bu kadar çiş yapan çocuk doyuyordur desemde doymuyor gibi gliyor bana. Geçen ay 500 gr almıştı bişey demediler. 10 gun sonra kontrole gittiğimzde 100 gr almıştı. Zaten hiç uzun emen bebek olmadı ilk ay sağıp verdim biberon alıştığı için. Şuan biberonu almıyordu ama az önce emmedi dolapta 60 cc sütüm vardı son bi poşetim kalmıştı onu vrdim biberona koydum çok açtı galiba içti şaşrdım biberonu tuttuğuna sonra anladımki tutmadığı zamnlar demkki aç değildi. Ama şuan açtı uyanınca emmediği için tabiki 60 cc yetmedi birazda emsin doyar dedim red yaşadık yine çığlık çığlığa. Sonra 1 saat mızmızlandı uyudu zorla. Uykusu oluncada huysuz oluyor ama bilemedim aç mj kalıyor doyuyormu. Yoksa 4. Ay atağından mı böyle anlamıyorum. Şöyle güzel güzl oynayayım istemiyor kucağımda dursa onada razıyım ozamnda mız mız. Kontrolede 6. Ay çağırdı doktorda, ebede. Ama pazartesiye kadar bekleyip kilosunamı baktırsam yoksa direk mama versmmi çok kararsızım. Sanki mamayı verince huysuzluğu geçicek sanıyorum. Açlığından böyle yapmıyorsa bu seferde boşa vermişim gibi olcak, fikrinize ihtiyacım var bekleyeyim mi kndi kndime vereyimmi mamayı?