Kızlar 7 aylık kızım var.Geçen hafta 2 gün hafif ateşlendi birazda mızmızdı dişi çıkıyo diye bekledim ama alttan gelen bişey yoktu. Bugün baktığımda İse üst tarafta yan kesici dişi denilen dişinin patladığını gördüm. Başka dişte çıkmamış ama ilk önce alt merkez kesici dişlerin çıkması gerekmiyomu sizin bebişlerinizin ilk önce hangi dişleri çıktı ?