kızlar 2 gün önce 18.ay aşılarını yaptırdık ilk gün hafif ateş oldu geçti dün bişey yoktu bugün kolu kızarmıştı ve ateşi çıkmaya başladı aşıdanmı değilmi bilemedim.benzer durum yaşayan varmı bu zamana kadar aşılar yüzünden hiç ateş yaşamamıştık ama böyle sonradan olması tedirgin etti