Mercan35 14 ile bir gece hastanede yatmıştı bebeğim sınır demişti doktor ama arkadaşımın bebeğini 15 ile kontrol altında tutup eve göndermişlerdi ben biraz korktuğum için hastanede yatmayı kabul etmiştim