Beraninannesii Hanifeisrfl Bizimde öyle oluyordu zibinlarina geçiyordu Yenidoğan doktoruna götürdüm gümüş nitrat ile yaktı. Sonra geçti.
Ebruadiguzel Bence bir doktora götürün iğne yada kibrit gibi bişey sürüyor oraya bizimde düştükten sonra bezinde iğne ucu kadar kan vardı doktorumuz gelin demişti kibrit gibi bir çubukla oraya birşey sürdü geçti sonra
Zeynepvedat Bizde de aynı şey oldu k vitamini iğne yaptılar tekrar şuan bişey yok kendiliğinden gecti doktora götürün tekrar