erababymom ondandır bu kadar az kilo alması. Benim bebeğim de bahsettiğiniz gibi. Şu an 9,5 aylığız ve bir aydır geri emmeye başladı diyebilirim. Çok uzun süre o kadar az emiyordu ki asla doyduğunu düşünmüyorum. Kilo alımı da durmuştu bahsettiğiniz gibi. 250 gram almıştı ama ne uğraşmıştım emsin diye. Karanlık, sessiz ortamda emzirmeye çalışın. Reddederse ayakta dolaşarak vs emzirebilirsiniz. Düzelecektir zamanla takmayın kafanıza 🌸