Yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum. Başlarda çok memnundum. Haritalama benim için çok önemli değildi hem evimiz küçük hem de sadece bir odayı temizleme ihtiyacım olunca kapıyı kapatıp o odayı temizleterek kullanıyorum. Mop özelliğinin toz alacak kadar yeterli olduğunu düşünebilirsiniz. Birkaç güne bir yine siz de silmelisiniz. Zaman geçtikçe bazı sorunlar yaşamaya başladım; haritalama bütün olarak tüm evi kapsıyor ancak bazen kafası karışıyor ve aynı yeri defalarca süpürüyor ya da girmeyi atladığı oda olabiliyor. Şarjı tekte asla tüm eve yetmez oldu ki başlarda öyle değildi. Önceden şarjı %20 olunca kendini şarj etmek için yuvasına dönüyordu ama artık şarjı bitiyor ve olduğu yerde kalıyor ben gidip alıyorum ve yuvasına koymak zorunda kalıyorum. Yuvasını bulmakta ilk günden beri zorlanıyordu hala aynı hatta daha kötü oldu diyebilirim. Tam bir fiyat performans ürünü. Tüm bu sorunlara rağmen hala elim ayağım diyebilirim. Yapay zekası çok gelişmiş olmadığı için sizi zaman zaman sinirlendirebilir ama hayatı kolaylaştırdığı bir gerçek.