ayseeeasln21 teşekkür ederim. Tam tabaka fon kartonlarıyla iki adet büyük bir çizip kestim. Kafama göre derinlik için dümdüz bir parça daha kestim kartondan kalın karton bunlar. Kağıt bant ile çok iyi yapıştırdım. O yeşil gördüğünüz kağıdın adını tam hatırlamıyorum çok ince bi kağıt onları su bardağı yardımıyla yuvarlak kestim. 4-5 kat şeklinde katlayıp zımbaladım. Zımbaladığım yerden sıcak silikon tabancasıyla 1 e yapıştırdım. Çok sağlam oldu. Hatta ablam oğluna bir yıl sonra bu malzemelerle doğum günü yaptı