Nanelimoonn Merhaba anneler. Dün biz 6 ay aşımızı olduk 3 tane aşı yaptılar yani 1 er tane bacaklardan bi de ağızdan. 4 tane olması gerekmiyormu bu aşının kitapçık var bizde hastanenin verdiği onda 4 aşı gözüküyor
Nanelimoonn Bilge_Alparslan yok hiç olmadı çok şükür. Ağlamadı bile aşı olurken. Ağızdan bir damla var ve bacaklardan birer tane aşı. Tabi sen bebeğini bilirsin gitmeden önce sabah bir çay kaşığı şurubundan ver bana öyle dedi hemşire bide aşıdam sonra verirsin ateşi olursa da duşa sok