birmelekannesi0 bizde yakalandıgımızda 35 günlüktük
Bilmiyorum gecmiyo o sorunu özellikle sorun ne diyecek o bogazındakine serum ac diyo emzir diyo gecmiyor terliyor birde napacam bilmiyorum
Ben kızım annem pozitif çıkınca ondada vardır kesin hastane götürdüm emmedi 1 gün sonra test verdık pozitif dik