Mayisannesi34 2 oğlum arasında 18 ay var. Biri 27 biri 9 aylık şuan. İlk aylar çok sever hiç zarar vermezdi. Yeni yeni arada gelip vuruyo eline poposuna, bikaç kez de elini ısırmış ama çok ağlamadı, ağlayınca korkuyo zaten. Çözümü var mı bilmiyorum yani annecim kardeşin küçük bi daha yapma olur mu diyorum tamam diyo ama sonra yine yapıyo, oyun yaptığını zannediyo, biraz benim de hatam var ben biraz poposuna vurarak seviyorum çocukları, yycem seni ısırıcam falan diyorum, artık dikkat ediyorum ama aşarız inşallah