kurabiyem28 Artık emzik niyetine kullanıyor diye düşünüyorum. Bazen yutkunma sesi duymuyorum. Hep memede uyuyor. Memeyi bıraktığında ucunun beyazladığını görüyorum. Başına gelen var mı acaba? Emzik gibi emiyor olabilir mi? 4+29 günlük bebeğim
Tgbdmrkay kurabiyem28 biz 1 aylik 11 gunluguz aynen Bende de o beyazlik olusuyor cok fazla emdinden kaynakli ben artık tek memede 15/20 dk onar dierine 15/20 dk tutup bıraktırıyorum yoksa hiç bırakmıyor . Öyle uyuyor sonra büyün gece boyunca bana eziyet gazı çıkartamıyor ağlaya ağlaya uyanıyor uyutuyorum 10 dk sonra tekrar tekrar tekrar artık tükenmişlik sendromuna girmek üzereyim
kurabiyem28 Tgbdmrkay kıyamam ilk zamanlar çok gaz oluyor. Gün içerisinde karın üstü oyun oynayın. Kimyon yiyip için. Çok şükür bizim ağlamalar bitti. Büyüdükçe öğreniyorlar. Bende değiştiriyorum. Uyusada omzunuza alın 5 dk vurup sıvazlayın.
Tgbdmrkay kurabiyem28 evet bugün öyle yaptım ve omzumda uyuttum yatağına koydum bakalım inş uyanmaz 🙏🙏