karliozlem benim ilk dogum yaptıgımda yara olmuştu. Elimin altında lansinoh balm vardı hatta hamilelik sonlarında baslamıstım kullanmaya. Acıkcası bi işe yaramadı. Sonra eşim eczaneden pomat aldı. Kremi sürüp gümüş kapak takıyordum. Yalan olmasın 2 günde geçti tamamen