AnGeL_24 yenidoğan için genelde 2 saatte bir emzirme öneriliyor. Ben bir ayını doldur sonra 3 saatte bir beslenmeye geçtim. Yani 3 saatte bir emzirince illa bir şey olacak diye bir şey yok tabi.
Uyandırmak için ellerini ıslat vücuduna sür. Topuklarını sık. Çenesini dürt.