aise_kzn Edis07 ilac değiller tamamen bitkisel ve evet baya ise yarıyor gerçekten arttırıyor baya baya tavsiye ediyorum kesinlikle ben onlar sayesinde masadan kurtuldum
aise_kzn Burcu2614 sizin kac gun oldu baslayali bende etkisini hemen gösterdi hatta normalde mesela 6 adet alınıyormuş gunde ben 3 bazen 2 kez alıyorum çayını ilk etapta gunde 2 kez içiyorum suan sadece gece yatarken nadiren gunduz de tüketiyorum sonra baya sut doluyor bebekte hepsini bosaltim yapamayinca agri oluyor bi 10 gune mama tamamen bitirdik hayatımızdan gunde 3 2 sadece gece derken suan bitti
Burcu2614 aise_kzn 6 gündür kullanıyorum bende günde 6 tablet kullanıyorum cayda ya 2 yada 3 oluyor. Eksik bişey mi yapiyorum acaba. Sagiyorum 2 memeden anca 80-90 cikiyor . Bebeklerimde ikiz .
Edis07 aise_kzn dilruba hanim kim? Instegram sayfasimi var? Acaba cay ve mayanin adini yazabilirmisiniz? Benimde sutum cok azalmis
aise_kzn Edis07 evet instagramda emzirme danismani sayfasını inceleyebilirsiniz maya ve tablet kendi üretimi
caglack berenkus_ bencede en güzelini yapmışsınız bende şuan ne zaman isterse o zaman veriyorum ek olarak derin uyuyorsa kaldırmıyorum 2 saat onun dışında kendisi yarım saatte 1 saatte bir kalkıyor. İlk etapta acaba yanlış mı yapıyorum üst üste emzirerek sorununu mu arttırıyorum diye düşünmüştüm. Ancak bugün doktorumuzda her istediğinde emzirmeye devam etmemi önerdi ancak ek olarak gaz damlası verdi. Maşallah diyeyim bugün damla ile birlikte rahat geçti 🥰
aise_kzn Burcu2614 bana sutunuz iyi gibi geldi o zaman daha aya küçükler çünkü ama yinede uzman deilim tabiki Dilruba hanımla iletişime geçebilirsiniz hem içiniz rahat eder Allah razı olsun herkese dönüş sağlamaya çalışıyor çünkü 😊
Edis07 Nisa1710 mamayi kesip veya azaltip emzirmeye basladiginizda sutunuz az oldugu zaman bebeginiz zayifladimi? Ben ac kalir zayiflar diye kiyamiyorum ya😔
Nisa1710 Edis07 hayır hayır çok gğzel bir kilo alımı oldu kendini toparladı ve sütüm arttı emzirdikçe biz doymuyor sanıyoruz ama aksine onlar çoook gğzdl doyuyor
lilyummm Edis07 bebiş daha çok küçük, senin kokunu almak için de aranıyor olabilir. Doyup doymadığını çişli bez sayısına bakıp da anlayabilirsin. Oğlum şu an 8 aylık şu an bile yanlışlıkla yüzü göğsümün ordan geçsin hemen aranıyor süt kokusunu alıyolar
Edis07 lilyummm ama agliyor taki mama veriyorum oyle sakinlesip uyuyor veya oynuyor. 150cc mama yiyen sanmiyorum benim bu az sutumle doysun ama artik geceleri bile kalkip ilk basta emziriyorum bi 30dk falan ki damarlarim acilsin sutum cogalsin ondan sonra mama veriyorum. Insallah sutum cogalirsa artik mamayi cok azaltacam