Kızım 8 ay 10 günlük 1 aya yakın kabızdi ıkınıyordu fakat kaka gelmiyordu 2 haftada bir kez keçi pisliği kadar kakasini yapıyordu ne yaptiysak olmadı kullandığım merhem kalmadı doktorun her dedigini yaptım çare olmadı en son şeftalinin iyi geldiğini duydum denedim 3 gün çok güzel kakasini yaptı rahatladı bugün ishal olmus 🤦♀️ ishal olmasi kötü mu