Tospiktospikcanimarkadasim Arkadaşlar merhaba bexsero menenjit aşısı yaptıran var mı uygulama hangi aylarda ve kaç doz yapıldı bilgi verebilir misiniz?
Deletedmom_21 Tospiktospikcanimarkadasim o bebekten bebege degisiyor bizim doktorumuz Bexora icin 7 10 20 aylikken nimenrix ise de 13 aylikken vurdurun dedi 2 doz vuruldu 2 doz kaldi
kirmizibasliklikiz_ Tospiktospikcanimarkadasim ne zaman baslamak isterseniz ona gore doz ayarlamasi yapilir baslanilan zamana gore yapiliyor
Tospiktospikcanimarkadasim @Deletedmom_21 @pinkcloudy @kirmizibasliklikiz_ @Seross10 bize doktor 9 ve 13. Ayda bexsero dedi diğerleri söylenmedi başka bir doktor ise nimerix ekledi aralara toplam 5 doz oluyor biz 2 mi yaptıracagiz 5 mi bilemedik
kirmizibasliklikiz_ Tospiktospikcanimarkadasim nimenrix yasindan sonra tek doz yapiliyor onun icin yasini bekleyebilirsiniz 😁 bexsero 3 doz
Deletedmom_21 Tospiktospikcanimarkadasim normalde dedigim sekilde oluyor canım o sana kalmjs vurdurmak istersen vurdurabilirsin ama soyle bir durum var bexora vurdururken ilk asinin arasindan 3 ay gecmesi lazim yani bizim ki soyle bexora 7 10 20 seklinde nimenrox 13 aylik
minikkusuuummm- Tospiktospikcanimarkadasim doktorun uygulamasına göre degisiyor. Biz 7. Ayda yaptırdık sıra 9da