Sdr123456 Kızlar selam bebeğim 6 aylık oldu emzirmeye devam ediyorum. Diplere değmeden saçlarıma ombre yaptırmak istiyırum ama doktora sormayı unuttum siz biliyor musunuz sakıncası var mı?
Meltemingo Sdr123456 ben hamileyken bile Boyatmistim bi sorun olmamisti ama doktoruma danisarak yapmistim canim emzirirkende boyattim bi sorun olmadı ama sen yinede telefonu warsa doktoruna bi danış
nazlimom_ Sdr123456 1 ay önce boyattım bebeğim 4 aylık bi sıkıntı olmadı ayrıca diplerede boya yapıyolar ombreyle uyumlu olsun diye
DiDoCe Sdr123456 Diplere olmayacaksa problem yokki maske takın kokuyu çok solumamak adına yeterli bende yaptırmak için 6. ayı iple çekmiştim
MotherOfAlmila Sdr123456 Canim ben hamileligimin 3. Ayindan beridir boyuyorum. Bebegim 16 aylik oldu.
Marinora Sdr123456 Dört gözle ombre yaptırmayı beklerken doktorumuza danıştığımda emzirirken olmaz cevabını aldım. Sanırım bu konuda farklı görüşleri var doktorların bizimki olumsuzdu. 🙋🏻♀️