Hamza123 Kızlar oğlumun avent suluğunun pipeti yırtıldı.yedek setin internette resimleri var ama ben bulamadım.Daha önce satın alan veya nerede satıldığını bilen var mı acaba.
kivirciginannesi Hamza123 ben 2 sene önce almıştım 120 di galiba, hatta yenisini almak daha mantıklı gelmişti..
Hamza123 kivirciginannesi nereden almıştınız hatırlıyor musunuz şu an yenisi 210 eğer bariz fark yoksa ben de öyle yaparım ☺️
kivirciginannesi Hamza123 internetten bilindik olmayan bi siteden almıştım malesef ismini hatırlamıyorum