Omerbatu evet emiyor hem meme hem amma ilerliyoruz aslında bizim deride döküntü,kan vs gözle görülen hiç birşey yok hatta kan ve idrar tahlili de temiz ama doktor temiz olması olmadı anlamına gelmiyor inanılmaz huzursuzluk yapıyormuş süt alerjisi olanlar doktor onun üzerine istedi tahlilleri amansız ağlaması doktorun yanında denk geldi ..oğlum 3300 doğdu yoğun bakım falan derken 2900 kadar düştü şuan crsamba tam dört aylık olacak 15 gün önce gittiğimde 5850 olmuştu doktor gayet iyi dedi yarın yine tartı günümüz bakalım kaç olacak